zondag 4 februari 2018

Foto's & uitslagen van de 3e Winterbosloop in Beek 2018

De start van de 10 kilometer in het Bergherbos

Het eindklassement na 3 Winterboslopen (2 lopen tellen mee) is bekend. Vandaag liep ik ook mee, het ging beter dan vorige week.

1 kilometer / 2 kilometer / 5 kilometer / 10 kilometer

Klik op de link voor een aantal foto's.

fotoalbum

Vandaag deed ik weer mee aan de Winterbosloop, ondanks dat ik een beetje grieperig ben. Het startnummer is nog gereserveerd voor mij. Na 2 keer meedoen doe je mee voor het eindklassement en ik hoor van te voren al dat er een mooie herinnering op mij staat te wachten. Maar ja, eerst nog wel even lopen.

Ik loop harder weg dan vorige week en probeer een beetje bij iemand in de buurt te blijven. Lekker tempo en ik kan doorversnellen. De eerste ronde gaat in 04:10 en later zak ik iets weg in het tempo. De klim gaat moeizamer en ineens begint het te sneeuwen. Voor de verandering ben ik wel lekker hard van start gegaan en de laatste 60 meter wil ik nog even alles geven. Ik kom na 8 minuten en 28 seconden binnen en ben blij met de tijd, beter dan de vorige keer. In het eindklassement eindig ik 8e.



Geen opmerkingen: