zaterdag 12 september 2015

Tijn klaar voor zaterdag

Startnummer al afgehaald!
Hoef me geen zorgen meer te maken over de KrampRun. 
Behalve dan de tijden......
Alleen heb ik daarvoor nog een belangrijke wedstrijd.
De finale van de Athletics Champs Pupillen wedstrijden.

Verspringen, Slingeren, 60M, Kogelstoten en Duurloop staat op het programma.
Meerkamp vind ik vaak ook wel leuk om te doen.
Maar dat is best pittig om te doen, gelijk met dit jaar (hopelijk) een goede race op de KrampRun.

Gelukkig zijn er nog wat Aviaen concurrenten bij de KrampRun.
Paar klasgenootjes, Sven Meinen, AVA '70!
Ik maak me klaar voor de KrampRun, startnummer 1201!
Alleen nog wel zorgen over optijd komen.....

Heb al een goeie indeling.
Goed en snel weg.

't is 1km, dus gewoon sprinten.
Hoewel een grote septemberkalender klaar staat.

Bij de Dames Jolinkweg echt vooruit.
En bij de Kerk, naar de finish!

15:00uur hopelijk weg..... 16:00uur-16:15uur....... 16:30uur.
Dit jaar wil ik graag vooraan staan als Aviaan.
En dan een goeie race in 't Centrum.
Heb gisteren al geoefend met Ryan.
Het parcours loopt goed.
Alleen de weersomstandigheden zijn wat minder verwacht.

Ik heb goeie wedstrijdkleding.
AC: een lekker wapperend broekje met een AVA shirt.

Kan eventueel met de KrampRun nog uit doen of AVA broek aandoen.

Ondanks dat komt het vast goed.
Eerst de Athletics Champs in Wijchen.
Verspringen - leuk! - naar 2,80m!
60M, slingeren en 6 minuten duur op het eind.
Ik ga dan wel knallen!
Maar houd zeker wat over voor de KrampRun!

http://cdn.nieuws.nl/media/sites/379/2014/01/sfupkjtup5es9lg9eybppetgu-logo-avw.jpg
Loop vanmiddag op de mooie bosbaan van Wijchen.

Geen opmerkingen: