dinsdag 22 september 2015

Column: Tijn's ''puntjes'' op de i - deel 5

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7YMVNybjx2aBrYMD2kiczxi7g8Njb1zW6ANs9TAGWUQcJXgKNg1IxNsNtLu-8MNQSecKGpEzXLZ4qhM66K20A7xJr-L4LS4lSFsz6WhgHhiytppEwLDtlNqP7ZgNv42ldnTk9bPce_0s/,00000b78ffffe567/DSC03390.JPG 
Effe wat anders doen dan de sprint voorzetten is (meestal) ook wel leuk.

Ik vind spelletjes erg leuk. Maar wordt dood chagrijnig als andere mensen dan winnen.
Gisteren hebben we gebowld. Erg leuk. Nog voor m'n rapport. 17:30uur. Een uurtje.
Hoewel ik graag in de avond wou gaan bowlen, maar dat kan ik niet bepalen.

Siem begon met z'n eerste set.
Hij had al goed de houding.
Als laatste in de ronde was ik aan de beurt.
Kreeg de smaak al goed te pakken.
Steeds goeie zetten, maar bij de 2e bowl dan steeds net geen 10.

Ik vond het zelf steeds beter gaan.
Maar net even, net geen 10.
Daarom alwel een paar STRIKE.
We mochten met hekjes, maar dat maakte mij niet zo veel uit.
Als het maar ECHT bowlen is.

We deden een leuk rondje.
Ik begon wat beter te worden.
Papa had al 100, ik 82.
Wij stonden aan kop.

Er waren ballen van 7kg, en 10kg.
10kg ballen hadden grotere gaten.
Maar 7kg is natuurlijk lichter.
Vaak nam ik 10kg.
Die 7kilo bal had kleinere gaten, en was bang dat ik dan te laat los liet.
De afwisseling heeft misschien een paar punten gehinderd.
Dat vond ik jammer en de ballen begonnen zwaarder te worden.
Uiteindelijk, nog een mooi setje bolen.
Appelsap en wat bitterballen, mocht het wel compleet maken.

Tevreden met mijn rondes.
Maar had toch wat beter willen gooien.....
Maar ja, dat heb ik altijd.., He,?!


20150920_174852_resized.jpg wordt weergegeven
 
                                                                  Tja, bij bowlen zijn er erge verschillen
20150920_174623_resized.jpg wordt weergegeven
 

Geen opmerkingen: