dinsdag 20 oktober 2015

Column: Tijn's ''puntjes'' op de i - deel 7

FIJN TRAINEN IN DE KOU?
 BRRRRRRRRRRR, wat doe jij? ,,Heb jij het niet koud?'' Ben je gek? ,,Nee joh, lekker toch, lekker knallen!
DIKKE KLEDING AAN?!.....
Je merkt dat het weer kouder wordt. Kouder en kouder tot in een ijzige winter. Mensen worden steeds dikker aangekleed. Maar voor hardlopers geld dat niet. Tenminste, voor mij sowiezo niet. Daar denken mensen anders over.

Trek toch een lange broek aan, lekker toch, dik aangekleed.
Nee joh, lekker kort, trainen! Knallen!

Ik denk dat als je korte kleding aanhebt, je dan lekkerder kan trainen. Dat gevoel in je spieren, zo fijn! Dat geeft je weer een kick om door te gaan.

In je benen voel je het. Met trainen heb ik nu al een paar keer met korte kleding aangetraind. Ik wil niet kou vatten, doorzetten! Ik kan harder als ik korte broek aan hebt. Lekkere outfit! Tijdens de zaagmolencross had ik nog een lange broek aan om warm te blijven. Met wapperend kort broekje loop ik sowieso harder.

Bij 4 graden vrieskou train ik buiten en voor me zelf gewoon lekker kort. De wind wappert in mij broek. Lekker toch! Maar in de november-december-januari-februari maanden kan de temperatuur nog flinker afdalen. Dan is het lekker om lekker, lekker warm aangekleed te zijn.

5 opmerkingen:

Tijns Weblog zei

Lekker, ga straks weer 2km lopen!

Milan zei

Leuk verslag top complimenten Tijn !

Milan zei

Oké zet hem op en knallen hè

Milan zei

Veel plezier

Tijns Weblog zei

Super bedankt!!!'
Vanavond Atletiek.