zaterdag 22 juni 2019

Uitslagen van de 3e C&D competitiewedstrijd 2019 in Nijmegen

Twan Meinen in achtervolging op Tim Schlüssel

De 3e en laatste competitiewedstrijd van het jaar werd de laatste organisatie. Wij (C&D junioren) waren namens AVA '70 afgereist naar Nijmegen, waar vorige week nog limieten voor internationale toernooien werden gelopen tijdens de Next Generation Athletics.

Na lang wachten mocht ik eerst verspringen. Ik kwam tot een redelijke 3 meter en 68 centimeter, maar ik moest eerder weg voor de 800 meter. Dat onderdeel ging best goed, maar was best zwaar. Ik ben erg tevreden met een dik PR van 2 minuten en 31 seconden. Op de 100 meter kwam ik matig uit te blokken en werd ik laatste in de serie. Toch was ik met 14,96 maar enkele honderdsten verwijderd van mijn eigen record. Met ons C1 junioren team eindigden we op een nette 4e plek en het was een best warme, maar toch weer geslaagde atletiekdag.


De atletiekbaan van Nijmegen Atletiek

Geen opmerkingen: