dinsdag 28 april 2015

Uitslagen en foto's van de 2e Koningsloop in Aalten

Geslaagde Koningsloop in Aalten.
Nieuw record op de 0,8 km gehaald.
Zonnig weer met af en toe een klein briesje.
Het was ongeveer 12 graden.
Geert Wevers heeft mooie foto's van mij gemaakt.
Al deze foto's hieronder zijn door Geert Wevers gemaakt.

Goed vooraan stond ik niet. Maar wel tevreden met mijn tijd.
Mijn uitslag
27-04-2015   Koningsloop AVA'70, AaltenVolledige uitslag  Verbergen

JONG, 800MTR
PltsNaamGJWoonplaats/VerenigingTijd
SnelheidTempo
11Tijn Piest2005Ava'703:08
15,31 km/u3:55 min/km

Verder deed er niemand mee uit Varsseveld.
 

Klik op het fotoalbum om alle foto's van Geert Wevers te bekijken.
fotoalbum

alle uitslagen 

site organisatie

In de loop van de week komt er nog een filmpje van de 800meter Koningsloop op mijn site.

Tijn
Ik ben net een paar honderdsten sneller dan Tim Houwers (748) voor mij.
 

Geen opmerkingen: