zaterdag 18 april 2015

Informatie Athletics Champs Aalten

Hier nog even de belangrijke informatie voor de Athletics Champs in Aalten.
Over ongeveer 4 uur gaan ze beginnen. Je kunt gemakkelijk komen kijken. Op de fiets/ met de auto.
Er zullen ruim 350 pupillen uit de regio zijn.   
Het gaat vast en zeker een gezellige dag worden op het Ava'70-terrein.
De uitslagen en foto's + een verslag komen zo snel mogelijk na de wedstrijd op mijn site.
Verder kunt u ook nog terecht op www.ava70.nl
En.... o, ja. Voor als je me niet herkent. Ik heb startnummer 212.

Voor het chronoloog: Ik zit in team 11 blauw.    
Welk startnummer ik heb, dat weet ik niet. Als ik dat nog weet voor de wedstrijd zet ik het nog snel even op mijn site.
Hieronder zie je nog de plattegrond van de baan straks en daaronder kan je het chronoloog vinden.
http://www.ava70.nl/downloads/atletic-champs/atleticchamps-veld2015.jpg
Door op de plattegrond te klikken word-ie groter.
Kun je hem niet groter krijgen? Klik dan op deze link voor een grotere weergave: Klik hier!


Klik op de link voor het chronoloog van de Athletics Champs: Klik hier! 





























Geen opmerkingen: