dinsdag 14 april 2015

Spot de vraagtekentjes!

Vanaf maandag 20 april kan je op de site van mij elke dag bij een artikel vraagtekentjes opsporen. Alleen de artikelen die ik die week op mijn site heb gezet. Ze staan overal op een artikel. Klein en groot. Zoek deze vraagtekentjes:

Schrijf je in van woensdag 15 april t/m zondag 19 april via mijn mailadres.

Aan het eind van deze week, dus op zondag 26 april, mag je je antwoord naar mij sturen via mijn mail: tijnpiest@gmail.com. Wie het eerst het antwoord heeft gestuurd en het goede antwoord heeft wordt op mijn site gehuldigd. Je kan mij zondag mailen tussen 17:00uur en 20:00uur. Stuur je eerder een mail met een antwoord er in dan rekenen we dat niet goed.
Op maandag 27 april begint weer gewoon een nieuwe week met nieuwe kansen.

Dus kijk elke dag op mijn site of er een artikel opstaat met deze vraagtekentjes:   

Meer info/ vragen? Mail mij even.

Geen opmerkingen: