zaterdag 15 juni 2019

Uitslagen van de 3e C&D stedenwedstrijd 2019 in Gendringen

100 meter horden onder de 20 seconden!

Vandaag stond de 3e stedenwedstrijd voor C&D junioren op de planning. Met 40 atleten van AVA ‘70 waren we deze keer bij Atletico ‘73 in Gendringen te gast.

De dag begon voor mij en teamgenootje van de C1 junioren Lars met de 100 meter horden. Ik kwam met een goede techniek over de hordes en zette een tijd van 19,97 neer. Hier was ik best blij mee, want ik dook met een nieuw persoonlijk record onder de 20 seconden. Met hoogspringen was ik ook blij dat ik over 1,25 meter kwam, een evenaring van mijn PR. De speer kwam tot 17 meter en 15 centimeter, ook een eigen record.

De 1500 meter was een onderdeel waar ik ‘s ochtends al naar uit keek en ik ook weer mezelf verbeterde. Het was mijn eerste op een 400 meterbaan en tweede in een wedstrijd. Inmiddels was het best warm geworden, maar hier had je met het lopen gelukkig geen last van. Eerst had ik moeite om naar voren te komen, maar gelukkig kon ik later nog een concurrent van Atletico ‘73 lossen. Ik heb lekker doorgelopen en na een eindsprint stond er een mooie 5:22,68 op de klok en was ik derde. Uiteindelijk tevreden met plaats 6 in het eindklassement. De looponderdelen waren weer beter dan het technische. Een geslaagde dag!

Alle uitslagen

1 opmerking:

Rimano Bakker zei

Toppie knul!

Appelsapje?