zaterdag 25 mei 2019

Uitslagen van de 2e C&D competitiewedstrijd 2019 in Wijchen

Zaterdag 25 mei was de atletiekbaan in Wijchen het decor voor de 2e competitiewedstrijd voor C&D junioren. Bij deze atletiekwedstrijd moet je met je teamleden, die op verschillende onderdelen meedoen, zoveel mogelijk punten halen voor het klassement. Ik kwam voor het C-team van AVA ‘70 in actie op drie onderdelen. De 100 meter horden ging in een nieuw persoonlijk record van 20 seconden en 59 honderdsten, hoewel ik nog wel meer snelheid kan maken de volgende keer. De tweede poging bij verspringen was de beste sprong: 3 meter en 74 centimeter. De vierde en laatste poging kwam ik nog verder, maar deze werd ongeldig verklaard. Helaas. Over de tijd op de 150 meter sprint (22 seconden en 77 honderdsten) was ik eerst niet geheel tevreden, maar later zag ik dat ik toch met zo’n 1,5 seconde een nieuwe tijd op deze afstand had gelopen. Alleen maar PR’s onder het toch best warme weer in Wijchen. 

Klik op deze link voor alle uitslagen van de leuke dag.
100 meter horden

150 meter sprint

Geen opmerkingen: