maandag 31 augustus 2015

Vennebulten toplocatie voor start nieuw AVA '70 jeugdseizoen.


                                     Veel AVA jeugdleden hebben de Vennebulten gevonden.

Een toplocatie is het om te trainen zeggen veel Ava-leden. Het mooie gebied ''de Vennebulten'' tussen Varsseveld en Heelweg. Daar werd afgelopen zaterdag het startsein gegeven voor een aantal winter-cross traingen van Ava'70. De start voor het Winterseizoen voor AVA.
Crosstraingen vinden de Ava leden wel leuk. Voor zowel de jeugdleden als de jeugdtrainers een super locatie voor bijvoorbeeld AVA-crossen voor 2016. We deden leuke spelletjes bij de Vennebulten. Eerst een warmingup met een mooie route door het bos met veel opstakels, boomwortels, brandnetels, doorns en takken. Maar dat maakt allemaal niks uit. Vlaggenroof was het hoofdspel. Eerst even een kijkje nemen bij de uitkijktoren.


We verstopten de vlag op kniehoogte ergens in het bos en er was met lint een grens afgezet. Nu een van mijn lieverlingsspellen. Je mocht overal door het bos heen. En aan onze kant van de grens moesten wij natuurlijk andere kinderen tikken. Ik verstopte me snel achter de boom en voor een grotendeel liep je in een kleine wildernis zo door de planten heen.
20150829_121050.jpg wordt weergegeven
Weer terug naar huis. Langs SCHIPPERSWEG

Over de grens wou ik stiekem me een beetje verstoppen. Net over de grens stond Erwin Wamelink daar. Daar moest ik langs. Hij had me in de gaten maar ik pakte hem nog. Met vaart ging-ie achter mij aan. Nog net afgeweken en daarna kwam ik in de gevangenis. Daar konden we niet meer uit. We deden niet met bevrijders en met 10 mocht de eerste er wel weer uit. Wij hadden 2x gewonnen. Toen terug naar de open plek, dat was nog wel even. Daar aangekomen kregen we ranja en wat lekkers. Een toptraining! Trainers ook tevreden en dan fietsend naar huis!

Mooie foto's gemaakt door AVA, klik op de link om ze te bekijken:
Foto's van Noor Fukking


Geen opmerkingen: