dinsdag 18 augustus 2015

Column: Tijn's ''puntjes'' op de i - deel 1

Hallo mensen, nu de hoogste tijd voor een blok er bij op mijn ''blog'', natuurlijk alles over mijzelf. Een column met naam en ideen van Erwin Wamelink, Column: Erwins zin en onzin, hij heeft het al lang op de site van Geert Wevers, die het ook al lang op de site heeft. Dus van hem, mij leek het leuk en hem ook. Dus meer over mij vanaf nu elke week wel iets in het leven te bespreken met...

Column: Tijn's ''puntjes'' op de i

weer iets te bespreken.........

Neem nou bijvoorbeeld dit, ijsjes maken. Ik heb vanmiddag ijsjes gemaakt bij oma, dit is even een voorbeeld, verder niks bijzonders, maar als ik goed na denk wil ik daar wel wat meer om. Goed nadenken.........., het moet natuurlijk niet te overdreven! 


Een voorbeeld: Ik heb vandaag een glas thee laten vallen of ik heb gisteren op school iets interessants geleerd bij Rekenen. Denk goed na en snap.

Elke dinsdag dus op mijn site vanaf nu een stuk Column: Tijn's ''puntjes'' op de i.
Met andere leuke dingen of uitjes, vanaf nu ook NADENKEN. De meeste dingen op mijn BLOG, waarom niet voor niets? DAAROM!

Geen opmerkingen: