zondag 27 november 2016

Piets Weer op mijn verjaardag!

 
Piets Weer komt op mijn verjaardag!

Vandaag ben ik jarig. Hieperdepiep Hoera! Ik ben 11 geworden. Gisteren liep ik mijn laatste Boekelder Cross nog in Aalten. Vandaag is het dubbelspeciaal want Piets Weer is er vandaag.

AVA'70 won in de Nuon Clubcompetitie €10.000 euro voor zonnepanelen op het dak van het ''AVA-Café''. Maar daarnaast had de organisatie nog wat in petto. Op zondag 27 november (vandaag) komt Piet Paulusma van het SBS6-programma: Piets Weer opnames maken bij AVA'70.

Dit is het programma van AVA'70:

  • 17.00 uur: Clubhuis open
  • 17.30 uur: Overhandiging cheque NUON Clubcompetitie
  • 18.00 uur: Opnames Piets Weerbericht (SBS 6)
  • 18.30 uur: Gezellige nazit
Zoveel mogelijk leden zijn uitgenodigd, en hun supporters, de sponsors en andere belangstellenden zijn van harte welkom. En er wordt een foto gemaakt voor de krant. Een speciale dag dus!

 
Gerdie Duenk ontvangt een bloemetje voor het meehelpen in de competitie.
(foto Nathan Posthumus)

Geen opmerkingen: