zondag 27 december 2015

Column: Tijn's ''puntjes'' op de i - deel 9

Kerst, is toch het ideale feest voor gezelligheid, wandelen en puzzeltochten?!

Op 1e kerstdag hebben we thuis kerst gevierd. We gingen eerst thuis lekkere cakejes eten. Daarna gingen we naar de Slangenburg, hier dichtbij lag een kunstpaadje. Ik had er vragen bij gemaakt en het was leuk om te doen! ,,Leuk gemaakt, Tijn'' kreeg ik van veel mensen te horen. Fijn. Ik houd van speurtochten maken.

Een dag later heb ik bij m'n opa en oma afgesproken om daar een puzzeltocht te houden. Langs paden vragen bedenken. Het is erg leuk, want we hebben neefjes onder de 6 jaar. ,,Super gemaakt, Tijn''! Leuke complimenten, toch. Soms niet, want als ik steeds dat ene hoor wordt mijn hoofd toch ook eens vol..... lief bedoeld toch?!!

Geen opmerkingen: