dinsdag 22 december 2015

AVA Jeugd Schitterd in 't Montferland


Afgelopen zaterdag werd in Stokkum ('t Montferland) de 3e editie Nighttrail gehouden. Met start en finish op het voetbalterrein van VV Stokkum. Veel AVA'70 jeugd was al snel aanwezig voor de 3km trail.

We liepen samen met AVA'70 naar de tent voor startnummer afhaling. We kregen hierbij ook een koplamp op. Het zat eerst niet zo fijn, maar wel cool zo in het donker! We werden verwacht met een warming-up en iets over 6 klonk al het startsein. Ik liep al best wel snel vond ik, met Ruben Jansen en Sven Meinen. Die kon ik tot mijn verbazing goed bijhouden.

Het parcours liep fijn over goeie wegen, door een stuk dorp en het donkere bos. Dat zag er leuk uit met al die lampen. Ik had een steek in m'n zij. Ik probeerde wel gewoon als een wedstrijd goed door te lopen. Er liepen trainers verspreid over het deelnemersveld. Daar is het! Sprint! En ik finishte goed binnen de 17 minuten. Bij aankomst kregen we lekker chocomel met een kerstkransje en een medaille! 

Tevreden tijden, en bedankt AVA, de toppers en trainers!  Schitteren en schitterend!



Ryan Gemmink (links) 18:29min.
Tijn Piest (rechts) 16:20min.

Geen opmerkingen: