zaterdag 14 november 2015

Aalten 2e BoekelderCross 1km - 4:12min - 6e plaats J9

Veel jeugd van AVA ´70 en LAZ Rhede aan de start van de 2e cross, meestal duwen en weg!

Recorden regen aan de start van de 2e boekeldercross.
Eerst aan de warmingup al te merken, flink wind tegen.
Dit wordt een pittig duel, vooral al wat steken in me zij en wat spanning.

Lang wachten voor de start, maar dan wordt het startschot verlost.
Ik sta achter Tim en Sven, zij gaan mooi snel weg, want er stonden al veel bij de start.
LAZ Rhede blokeert vandag voor mij de weg, ik kan er haast niet langs.

In het bos probeer ik te versnellen, maar door de wind zit het me niet mee.
Ik wil sneller gaan, makkelijker dan je denkt. Ik probeer de 3 seconden op de bult nog even mooi in te halen. Daarna finish ik nek aan nek met Julian (toch haal ik hem (meestal) op het laatst in). Ik eindig in 4:12 en later zie ik 14,3 km. p.u. , voor vandaag best goed!
 

Geen opmerkingen: