zondag 3 februari 2019

Uitslagen, eindklassement & foto's van de 3e Winterbosloop in Beek van 2019

De start van de 2 kilometer in een wit decor

Ook vandaag heb ik weer meegedaan aan de Beekse Winterbosloop. Vroeg uit bed om mee te doen voor het eindklassement (twee snelste tijden). Na de wedstrijd voor de jongste jeugd waren wij aan de beurt voor de 2 kilometer. Het was best glad, ik viel bijna, en er lag veel sneeuw. Ik wou de eerste ronde niet te hard lopen, omdat we de tweede ronde al snel weer bult op moeten.

Ik starttte niet erg vooraan, dus moest een beetje afremmen in de beginfase. Ik verbaasde mij dat Lars best lang kon volgen. Ik heb grotendeels alleen gelopen en had misschien toch bij een groepje moeten aanhaken voor een betere tijd. Ben niet helemaal tevreden met mijn tijd (8:01) en had graag harder gewild. Volgende keer beter. Uiteindelijk eindig ik zesde in het klassement.

Organisatie bedankt voor het leuke nieuwe crossparcours!

Klik op onderstaande links voor de uitslagen en het eindklassement van de verschillende afstanden.

Uitslagen

Eindklassement: 1 km / 2 km / 5 km / 10 km

Mijn finish achter een andere Tijn

Herinnering na 2 gelopen wedstrijden

Geen opmerkingen: