zaterdag 11 november 2017

Uitslagen en video van de 2e Boekelder Cross Aalten 2017

Argo-atleten Ruben Garretsen, Mudesir Awal Aman, Bob te Lindert, Siraj Awal Aman en Luuk Nusselder

Het is 13:00uur, de 1km is begonnen en we staan allemaal al klaar bij de start.. Ik probeer wat meer vooraan te komen, maar ik kom een beetje achteraan. Niet erg, ik kan er bij de start nog voorbij. De bocht bij de beek loop ik rustig en dat gaat goed. Even later over de hooibalen en ik kom door met Tim Houwers naast me, ongeveer 4:15 op de klok.

Daarna is de afdaling na de akker wel zwaar en dan ben ik ook al best moe. Even later zie ik Michiel Wellink al met de koppositie naar de finish lopen en even later moet ik de slootrand op. Best lang stuk en ik krijg het echt zwaarder. Gelukkig kan ik nog wat jongens voorbij blijven, ik ben erg moe bij de finish, eindtijd is 8:14 en toch 2e ronde sneller gelopen.

De uitslagen van de 2e zaterdag Boekelder Cross zijn bekend.


Veel atleten aan de start van de 5 & 10 km

Geen opmerkingen: