dinsdag 10 maart 2015

Voorjaarsconcert Concordia 8 maart


Zondag 8 maart gingen een paar van mijn klasgenoten en ik naar  naar de kerk in Varsseveld om een paar liedjes te rappen. Samen met Concordia, en de Blokfluitleerlingen. Als opening rapten wij: Muziek is cool:

Muziek is cool, doe ook eens mee.
Noten spelen, ABC.
Een hoorn een fluit een klarinet.
Retteketet doet de trompet. enzv....

We oefenden op school ook heel veel met Concordia op 4 woensdagen.

Van te voren was ik wel een beetje zenuwachtig maar later niet meer. Het was heel erg leuk!
We kenden het helemaal uit ons hoofd. Er zaten veel mensen in de kerk. Ongeveer 300 mensen denk ik. Daarna speelde Concordia een stuk uit Frozen en Rapunzel en de blokfluitleerlingen kwamen ook nog na de pauze. Daarna repten wij: Ik neem je mee van Gers Pardoel, Hockey Cockey, Klaar voor de start van kinderen voor kinderen en we speelden ook nog allemaal op een muziekinstrument. Ik op een klarinet, Op het liedje: Muziek is cool. Daarna was het af. Het was een super middag!

Geen opmerkingen: