zondag 22 maart 2015

Ondanks de wind toch goede prestaties bij 1e AV Archeus RunVisionloop

Vlak voor de start doen we gezamenlijk nog even een warming up. We blijven niet stil staan. Daarvoor is het te koud. Iedereen staat bibberend voor de start wachtend op het startsein. De 800 meter, 2 rondjes, gaat bijna van start. En dan komt het startschot. Iedereen gaat snel weg. Na anderhalve minuut is de eerste loper al weer rond. In 01.33 ben ik rond en het lijkt erop of ik 1e ga worden. Maar toch is iemand me iets te snel af. Ik probeer nog sneller te gaan maar dat lukt niet. Even zijn we met z'n vieren heel dicht bij elkaar. Maar dan net voor de finish denk ik: nee, dit gaat hem niet meer worden en net achter nummer 3 word ik 4e in een record-tijd. 03.20. Kapot over de streep ben ik nog wel tevreden over mijn ingezette tijd. De organisatie moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe baan. Ze zijn ook veel vergeten.

Tijn
Tijn zet zijn sprint in op de laatste 400 meter.

Tijn helemaal kapot over de streep.
Is de organisatie niet iets vergeten?


Top 4 800 meter uitslag

Jongens
1. Finn Lampio                     2006   3.15   Lopersgroep 90  Lichtenvoorde
2. Mick Lamers                    2007   3.16
3. Duke Peppelinkhausen  2008   3.17   Doetinchem
4. Tijn Piest                          2005   3.20              
                                 

Verslag AV Archeus
Uitslagen
Foto's AV-Archeus
Foto's Bertjan
Verslag Geert Wevers
Mooie beelden RTV Slingeland
Site organisatie

1 opmerking:

Tijns Weblog zei

Ik had het zwaar. Maar ben blij met m'n tijd.