zaterdag 30 juni 2018

Uitslagen van de 3e Competitiewedstrijd in Hengelo

Het FBK Stadion in Hengelo

Het was vandaag een warme dag om te presteren bij de 3e en laatste competitiewedstrijd van het jaar van de C&D junioren in Poule 66. 11 verenigingen en 243 deelnemers stonden ingeschreven voor de wedstrijd in het Fanny Blankers-Koen Stadion bij Marathon Pim Mulier in Hengelo Overijssel. De bedoeling was om zoveel mogelijk punten te behalen met je team voor het klassement.

Eerst deed ik de 80 meter Horden. Ik dacht achteraf dat ik hier misschien meer snelheid op had moeten maken (17,83 seconden). De 1000 meter ging ondanks het warme weer wel goed (3:37,18 minuten). Bij het speerwerpen gooide ik de tweede poging een nieuw persoonlijk record (16,50 meter).

AVA ‘70 Team 1 (het team waar ik in zit) is 178e van de 217 teams geworden in het klassement en 10e in de poule.

Klik op onderstaande link om alle uitslagen van vandaag te bekijken.

Uitslagen

De 1000 meter met Sven, Merijn en Tijn in het geel van AVA '70 

Geen opmerkingen: