maandag 18 januari 2016

Moppenmaker!

http://iculture.textopus.nl/wp-content/uploads/2012/09/Kidsweek-Moppen-iPhone-iPod-touch-raadsels.jpg 
Moppenmaker!

Hallo, beste kijkers van mijn blog.
Moppen staan dit jaar op mijn rooster.
In de werkbalk (rechts van mijn pagina) vind je veel verschillende dingen.
Bijvoorbeeld links, een kalender, elke week een stelling, wedstrijdinfo en een archief.

Ik lees nu ruim 2 maanden de Kidsweek (leukste kindernieuwskrant).
Daar staan altijd leuke moppen in.
Vanaf deze week dus ook: Moppen, op mijn site!
Laat je antwoord even achter in de reacties op het raadsel of geniet van een mop.
 In het 3e kopje van de werkbalk.

Dus lachen, gieren, brullen (hopelijk?!)
En alle moppen zijn uit de kidweek!
Download dan nu de Kidweek Moppen App voor je tablet!
Lees te gekke moppen, maak een top 10, of stuur zelf een mop in!

https://www.kidsweek.nl/assets/Uploads/Copy-of-abonnement-met-cadeau-1.jpg
Neem nu een jaarabonnement en ontvang een Jochem Myjer ''de Gorgels'' als welkomskado!

Geen opmerkingen: