woensdag 8 juli 2015

YOUTUBEKANAAL!

Hallo beste kijkers,
http://static.webwereld.nl/uploads/b/m/bmgi2ygra5ce7pnz.pngVanmiddag heb ik een youtubekanaal aangemaakt.
Hij heet: Tijn Piest

Het filmpje van de Intratuinloop staat er al op en ben van plan om morgen de eerste welkomsvideo te uploaden.
Tijn Piest
Ik ben ook van plan om mijn kanaal nog wat verder uit te bereiden!

Ik vind het super en daarom ook erg trots.
ABONEER REAGEER EN LIKE! 
(video)

Laat een reactie achter, dan weet ik dat je er voor mij bent!

Op mijn kanaal komen bijvoorbeeld leuke challenges met vrienden, spelletjes en misschien wel vlogs en andere videos.

Maar daar komt een hoop bij kijken.

Voor mensen die.... (niet weten wat een youtubekanaal is?!)
  • Een kanaal met bijvoorbeeld vlogs (soort blog, je leven maar dan in een video),
  • Een kanaal met bijvoorbeeld videos van je zelf en je leven.
IMG_20150708_170357.jpg wordt weergegeven
YOUTUBEKANAAL!

Geen opmerkingen: