woensdag 8 juli 2015

Vernieuwde flyer nieuwe GUV ZomeravondRun gemaakt!

Vanwege de weersomstandigheden van gisteravond (onweer en veel zon voorspeld) is de GUV ZomeravondRun helaas niet door gegaan.
Omdat de flyer nog op de oude datum: Dinsdag 7 juli 2015 stond, en het mij leuk leek, heb ik gisteren een halfuurtje goed gebruikt om de flyer voor mijn site nog te bewerken met de nieuwe datum erop: Dinsdag 15 september 2015.
Het nieuwe logo voor mijn site is al gemaakt!
De nieuw-bewerkte flyer vind je hier.

Ik doe zeker mee! Alleen die dagen wordt het wel pittig voor mij!
Zaterdag 12 september 2015 Kramprun Varsseveld t/m 9 jaar (ik ga voor een prijs) 1km
Dinsdag 15 september 2015 GUV ZomeravondRun Aalten t/m 9 jaar (misschien, wel veel concurrenten) 1km
Woensdag 16 september 2015 Appelloop Olst categorie t/m 9 jaar (ik ga voor een prijs) 1,1km

Deze nieuw-bewerkte ontwerpen zul je in september wel tegen komen op mijn site.
Meer ontwerpen zullen richting september op mijn Google Drive komen. 

Maar eerst, dinsdag 21 juli de Fiat Winkelhorst Walfortloop nog, 1km!

Geen opmerkingen: