maandag 8 juni 2015

Tijn, tijdens de 15e Gerard Tebroke Loop 2015 in Aalten

Ik stond zenuwachtig voor de start.
Nog een paar seconden voor het starschot.
Ik deed mijn vingers niet in mijn ogen, maar toch....!

Het Startschot viel, ik kwam goed weg en had een goede start.
De eerste 20 meter liep ik aan kop.


                                               Een goede start (351)        Foto Geert Wevers
Ik heb een goede start en kom in het begin dicht bij de voorfietser. Te hard vertrokken.
Ik ging lekker hard.
Met grote passen maakte ik de bochten klein.
Ik haalde nog een paar kinderen in.
Over de drempel bij de Intertoys, door het smalle gangetje was het moeilijk.
Je kon niet inhalen dus ik bleef achter iemand, ik moest wel iets afremmen.
Daarna de bulten op, dat was pittig, maar ik maakte kleine stappen en ging best snel.
Het laatste stukje voor de finish met zand het pittigst.
Nog een snelle eindsprint en tevreden met mijn tijd!

Tijn
---------------------------------------

Uitslagen

Uitslag Businessrun

(mooie foto's van bijna alle fotografen.)
Herman Vreeman: 850 meter - 1700 meter - 5 kilometer - 10 kilometer
Leo van de Linde: Album 1 - Album 2
Geert Wevers: Alle afstanden
Dick Lubbers: Alle afstanden
Henk-Jan Graven: Alle afstanden
Meer foto's van mijn oma, klik op de link
Verslag (Ava'70)
  

Geen opmerkingen: