zaterdag 20 juni 2015

Tijn loopt de 13e Intratuinloop in Bredevoort

Donderdag een mooie laatste editie van de Intratuinloop in Bredevoort.

Ik haalde mijn startnummer af en spelde het op.
Daarna ging ik hardlopen.
Maar ik had nog steeds veel last aan mijn been.

Henk Borgmeijer praatte alles mooi aan elkaar.

Eerst moesten de meisjes starten. 
Ze gingen snel weg.
De eerste werd natuurlijk een AVA-jaan.
Daarna was het de beurt aan de jongens.
Een beetje zenuwachtig aan de start net voor het startschot.
Een goeie start.
Lekker hard weg.
De bochten kon ik goed maken.
Hard onderweg.
Stenen harde weg, pittig!
Zandwegen.

Nog een ronde.
Ik was best moe.
Super hard.
Het laatste stukje.
Ja, een PR!
Moe over de finish.
Kapot!

Mooie laatste editie Intratuinloop!

Jongens podium kleurt helemaal geel.
1e, teamgenoot: Tim Weijers
2e, clubgenoot: Ruben Jansen
3e, Sven Meinen

Fotoverslag van Tijn: bekijk het hier! 

Meer foto's + verslagen op www.geertwevers.blogspot.nl of www.ava70.nl 

Een video van de loop volgt later in de week.

Geen opmerkingen: