zaterdag 27 juni 2015

De kop is er af! Tevreden en goeie cijfers!

Donderdag heb ik mijn rapport gekregen.
Wel tevreden en de cijfers passen wel bij mij.
Goed vooruitgegaan.
Conclusie groep 6; moeilijk en hard door werken. Maar, wel te doen.
De kop is er af en de toetsen zijn voorbij.
Even ontspannen en uitrusten nu, opgelucht!
Mijn nieuwe rapport. RARA hoeveel muntjes????!!

vak, vooruitgang, wat vind ik zelf, cijfer
Ik houd van rekenen, daarmee ben ik vooruitgegaan. Ik heb een goed cijfer.
Ik houd van taal, daarmee ben ik vooruitgegaan. Ik heb een goed cijfer.
Ik houd van schrijven, daarmee ben ik vooruit gegaan. Ik heb een goed cijfer.
Aardrijkskunde, vind ik leuk, vind zelf dat ik er niet zo goed in ben, goed cijfer.
Goed voor gym, leuk! Ben ik goed in.
Ik ben zelfstandig, heb doorzettingsvermogen, heb een goeie werkverzorging en een goed werktempo.
Lezen, leuk vak, ben ik goed in, super cijfer!
Topo, leuk vak, best goed cijfer, meestal ben ik er goed in.

Het meest tevreden ben ik over schrijven en rekenen.

In mijn rapport heb ik mezelf getekend:
20150627_151854.jpg wordt weergegeven

Geen opmerkingen: