maandag 3 december 2018

Koude en geslaagde afsluiter van de Boekelder Crosscompetitie 2018

2e plaats in de competitieuitslag bij de jongens 12/13 jaar 

Op zaterdag 25 november vond de laatste etappe van de Boekelder Crosscompetitie plaats. Het was koud, maar gelukkig leverde de 4e cross mij wel succes op. Mijn start was minder. Later moest ik veel deelnemers van de 2 kilometer inhalen om een goede plek te vinden. De eerste ronde ging in 03:50 minuten. De tweede ronde over zand, gras, hooiballen, boomstammetjes en een akker ging voor mijn gevoel wel beter. 

De tijd was minder snel in de tweede ronde en ik liep vandaag niet mijn beste eindtijd. Maar ik ben erg tevreden met de 4e plaats overall, maar nog meer met de 2e plaats bij de Boekelder Crosscompetitie jongens 12 en 13 jaar! Ook al zag ik het al wel aankomen, de laatste keer heb ik wel m’n best gedaan en ben ook heel blij met plaats 2 in het eindklassement. Grote beker kregen en een mooie herinnering omdat ik minimaal 3x (alle 4 keren) heb meegedaan. Geslaagde competitie!

Foto’s: Nathan Posthumus

Hooibaalspringen op het grasveld van ‘t Romienendal

Na de wedstrijd poseren voor de fotograaf met teamgenootjes Merijn, Jop en Tim

Geen opmerkingen: