zaterdag 28 januari 2017

Een echte wintermaand... januari 2017

Sneeuw op 2 januari

Deze maand januari was een echte wintermaand. Sneeuw en ijs was er.

Op 2 januari begon de sneeuwpret dit jaar. Toen ik wakker werd lag er een mooi laagje sneeuw. Toen kerstvakantie, dus 's ochtends meteen naar buiten. Bij mij in de buurt maakten we een iglo, en pakten heel veel sneeuw.

Verder in de maand lag er ook een aantal keren een mooi laagje sneeuw, en ook ijs. Soms was het blijven liggen. En bijna elke ochtend deze maand, als ik naar school ging, lekker bij een beekje bij het ijs spelen. Ik heb zelfs, (best gevaarlijk 😋), een keertje over stukken van een beekje gelopen.

Verder heb ik nog twee keer lekker geschaatst. Lekker op een middag, en op een avond naar links en naar rechts. Heerlijk zo'n echte witte maand januari. Wel 's nachts een beetje koud. Geniet er nog even van, zolang het kan!

Geen opmerkingen: