zaterdag 6 oktober 2018

Uitslagen en foto's van de Clubkampioenschappen bij AVA '70 2018

Lars Meinen, clubkampioen van de pupillen B

Vandaag werden bij AVA '70 de jaarlijkse Clubkampioenschappen gehouden. Onder zonnige weersomstandigheden werd er door ruim 120 pupillen, junioren en senioren, gesprint, gestoten, gesprongen en hardgelopen.

's Ochtends en tijdens een deel van de middag was ik koerier (alle uitslagen naar het wedstrijdsecretariaat brengen) en fotograaf bij de pupillen. 's Middags had ik de meerkamp.

Bij mij ging het redelijk goed en ik ben blij met de 2 persoonlijke records. Ik zat in een groep van 16 junioren D en wij begonnen om 14:00 uur. Als eerste stond Verspringen op het programma. Dit ging erg goed en ik haalde een PR van 3,73 meter (3e van team). Vervolgens ging Kogelstoten middelmatig en hierbij kwam ik tot 5,55 meter. Speerwerpen ging redelijk goed en hierbij haalde ik 15,69 meter. De 80 meter ging met 12,7 seconden wel goed. De 1000 meter moest mijn onderdeel gaan worden en het ging ook super. Ik werd 2e en ben erg tevreden met een dik nieuw PR van 3:27,8 minuten. Ik had ook wel weer beter verwacht, maar met een vijfde plaats ben ik redelijk tevreden.

Door alle atleten, maar zeker ook door de vrijwilligers werden goede prestaties neergezet.

Klik op onderstaande links voor de uitslagen en foto's.

Uitslagen

Foto's Tijn Piest

Foto's Hans Prinsen

Foto’s Jan Oberink

 Het kantinepersoneel

 De 4 minutenloop voor de pupillen B, C en mini

De 1000 meter ging bij mij het beste

Geen opmerkingen: