vrijdag 30 december 2016

Terugblik op 2016...


Het jaar is bijna om. 2016. Een vol jaar, met veel belangrijke, leuke en andere nieuwtjes. En op deze site kun je ook terugblikken. Weten jullie het allemaal nog? In dit artikel kun je terugblikken op vorige artikelen. Van A... tot Z! Maar is er wel iets dit jaar met de Z geweest...?

A = AVA'70 ''scoort'' €10.000 en ''Piets Weer''
B = Boekelder CrossComp. 2016
C = Column: Tijn's ''puntjes'' op de i - deel 19
D Donald Trump wordt nieuwe president
E = Einduitslag Boekelder Crosscompetitie 2016
F = Uitslagen en foto's van het EK Atletiek in Amsterdam
G = Grachtenloop met veel sfeer weer terug 
H = Heelweg, de Vennebulten: zandwegen, landschap en uitkijktoren
I = Ik ben...de mol!
J = Jeugdjournaal Jaaroverzicht 2016
K = Kramp Run levert €10.000 op Zandewierde
L = Linkjes op mijn site...
M = MEIVAKANTIE IN PORTUGAL!
N = Nieuw record in lange broek bij 2e Boekelder Cross 2016
O = KON NIET VINDEN
P = Piets Weer maakt opnames bij AVA'70
Q = KON NIET VINDEN
R = Reportage Dafne Schippers in Holland Sport
S = Siem 8 jaar!
T = Tweede dag met mooie eerste tussenstand Glazen Huis 2016
U = Uitslagen van de 36e NN Marathon Rotterdam
V = Varsseveld mag na lange wedstrijd een klasse hoger spelen
W = Werpers worden Clubkampioenen 2016
X = KON NIET VINDEN
Y = KON NIET VINDEN
Z = KON NIET VINDEN
 
Voor mij was 2016 een mooi en sportief jaar. Een mooi begin in maart met de 2km, en al meteen een tijd van 9:13min. later werd die tijd steeds sneller. Zelfs bij de Boekeldercross. Het EK Atletiek kwam voorbij. En ook ben ik meer met foto's gaan doen. Veel foto's gemaakt, en soms naar AVA'70 gestuurd. En op mijn site kun je ze ook vinden. Dit jaar werd ik 11.

En nu 2016...
Voornemen voor deze site:
* het 1000ste artikel plaatsen
* en natuurlijk... doorgaan op deze site

Alvast een heel gelukkig, sportief en gezond 2017!

Geen opmerkingen: